مقالات

تجهیزات هوشمندسازی:سیستم امنیتی کابلی ارمغان

تجهیزات هوشمندسازی:سیستم امنیتی کابلی ارمغان

بهترین سیستم امنیتی: همه جانبه نگاه کنید!

داشتن بهترین سیستم امنیتی منزل و تامین ایمنی خانه یک موضوع بسیار مهم است. امنیت در مقابل چه چیزهایی؟  راستش را بخواهید بسیاری از اقدامات اساسی در مورد ایمن‌سازی خانه‌ها باید در هنگام ساخت آن‌ها انجام گیرد. اما با این حال روش‌های دیگری هم هستند که با بکارگیری هوشمندانه‌ی آن‌ها می‌توانید در خانه‌ی امن‌تری زندگی کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید یک نگاه همه جانبه برای ایمن‌سازی منزل‌تان داتشه باشید.

چطور خونه‌هامون رو امن کنیم؟

احتمالا اولین چیزی که برایش به دنبال راه حل هستید ایمنی در مقابل سرقت باشد. و اولین کاری هم که به ذهنتان می‌رسد نصب دزدگیر و سیستم امنیتی است. بسیار هم عالی! اما چند نکته مهم وجود دارد که بهتر است آن‌ها را قبل از نصب دزدگیر و اقدامات امنیتی بدانید. اینطوری خانه امن‌تری خواهید داشت.

  1. حتما سیستم امنیتی خود را از برندهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید.
  2. مطابق به نوع نیاز خانه خود سیستم امنیتی را تهیه کنید.

ما در این مقاله قصد معرفی سیستم امنیتی سیمی ارمغان را داریم که شمارا برای انتخاب سیستم امنیتی راهنمایی میکند.

سیستم امنیتی ارمغان از:

  • آژیر سیمی ارمغان
  • دستگاه مرکزی سیم کارتی ارمغان
  • سنسور حرکتی سیمی ارمغان
  • مگنت درب و پنجره سیمی ارمغان

تشکیل شده است.

این پکیج امنیتی کابلی است و اجزای آن از طریق سیم و کابل باهم در ارتباط هستند.

سنسور حرکتی,در زمان فعال امنیتی,اگر حرکتی را تشخیص دهد مستقیم از طریق کابل پیام را به دستگاه مرکزی میفرستد و دستگاه مرکزی هم به آژیر که از طریق سیم به دستگاه مرکزی متصل است فرمان فعالیت میدهد در نتیجه دزدگیر به صدا در می آید.مگنت درب و پنجره هم به دو سمت ثابت و متحرک وصل میشود و اگر درب یا پنجره بیشتر از دو سانت باز شود و این دو قسمت از هم جداشوند فرمان را از طریق کابل به دستگاه مرکزی میفرستد و دستگاه مرکزی آژیر را به صدا در می اورد علاوه بر این از طریق سیم کارت هم به گوشی شما پیامک فرستاده میشود.

این پکیج امنیتی دارای اپلیکیشن است که بر روی گوشی نصب میشود و از طریق اپلیکیشنمیتوانید آن را کنترل کنید.فعال شدن سیستم امنیتی و غیر فعال شدن آن از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است.

این پکیج امنیتی برای منازل,باغ و ویلاها,رستوران ها,محل کار و… مناسب است.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *