مقالات محصول محور

فواید استفاده از کلید لمسی

فواید استفاده از کلید لمسی

یکی از مباحثی که همواره در زیبا سازی محیط های مختلف مورد توجه قرار می گیرد، اهمیت به روشنایی یک فضا است.پس لامپ و کلید روشن و خاموش کردن او از اهمیت بالایی برخوردار است.

حال باید بدانید که استفاده از کلیدهای لمسی چه مزایایی دارد:

۱- کلید و پریز لمسی علاوه بر شیوه ی لمس مستقیم پل ها می توانند توسط ریموت کنترل و یا در خانه هوشمند، از روی مانیتور لمسی قابل دسترسی باشند.

۲- هیچ گونه تداخلی در کارکرد مناسب و هماهنگ انواع کلید لمسی های موجود در بازار با طیف گوناگون لامپ های رشته ای، مهتابی، فلورسنتی ، هالوژنی و ال ای دی وجود ندارد.

۳- نوع دیگری از کلید و پریز لمسی ، کلید های ترموستاتیکی می باشند که قابلیت انتقال دمای محیط به پردازنده مرکزی سیستم جهت برنامه ریزی و نمایش دمای محیط را دارند. علاوه بر این کلیدهای لمسی ترموستاتیک، قابلیت هماهنگ شدن با انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی منزل را داشته و می توانند با کنترلی هوشمند تاثیر بسزایی بر کاهش مصرف انرژی داشته باشند.

۴- در ساخت برخی از کلیدهای لمسی از نور LED تحت عنوان(night light) بهره گیری شده و موقعیت این LED ها در صفحه نمایش کلید در نظر گرفته شده است. هدف از قرار دادن این آپشن علاوه بر بحث زیبایی شناسی داشتن دید مناسب در تاریکی می باشد.

۵- از کلیدهای لمسی می توان در اجرای کلیه ی سناریوهای خانه هوشمند بهره برد.

۶- رنج گسترده ای از ولتاژهای مصرفی در تکنولوژی ساخت انواع کلیدهای لمسی وجود دارد که متناسب با شرایط پروژه می توان از آن بهره برد.

۷- استفاده از تکنولوژی پوشش پنل شیشه ای به جای پلکسی افزون بر دارا بودن خاصیت ضدخش، موجب انتقال بهتر و سریع تر واکنش لمس کاربران می گردد.

امکانات کلیدهای هوشمند

ارتباط سیمیو بی‌سیم در شبکه که قابلیت کنترل توسط پنل لوکس یا گوشی تلفن همراه (در خانه و بیرون از خانه از طریق اینترنت) را دارد.

در سیستم‌های برق‌کشی سنتی، می‌توان از رله‌های پشت کلید برای کنترل سرخط‌های هر اتاق استفاده کرد.

در سیستم‌های برق‌کشی جدید و مبتنی بر استاندارهای خانه‌های هوشمند، می‌توان سیم شبکه باس برده شده در خانه را استفاده کرد و روشنایی‌های اتاق توسط باکس عملگر کنترل شوند.

کلیدهای بستر سیمی قابلیت فراخوانی سناریو به عنوان عملگر دوم را دارند.

قابلیت تنظیم تایمر (مشخص کردن مدت زمان روشن بودن کلید) هر کلید را دارد.

خوب است بدانید که کلیدهای لمسی هوشمند در کنار مزایای فراوان، معایبی نیز دارند؛ اما با توجه به کاربردها و امتیازات بسیاری که در اختیار ما می‌گذارند، معایب کلید لمسی به چشم نمی‌آید.

در چند سال اخیر ما نیز با تولید کلید روشنایی لمسی ایرانی توانسته‌ایم در مسیر هوشمندسازی قرار بگیریم و مشتریان‌مان را از مزایای این تکنولوژی بهره‌مند سازیم.

هوشمندسازی ساختمان از مهم‌ترین خدماتی است که باید در لایه‌های بنیادین و عمیق ساخت و ساز قرار بگیرد. آیریک می‌تواند با کمک تیم متخصص خود و به پشتوانه سال‌ها تلاش، این خدمات را به بهترین شکل ارائه دهد.

قیمت کلیدهای هوشمند لمسی 

قیمت کلید لمسی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور کلی کلیدهای هوشمند در مقایسه با کلیدهای سنتی بسته به برنامه نویسی و نرم افزارهای هوشمندی که در آن‌ها به کار رفته است قیمت بیشتری دارند؛ ضمن اینکه استفاده از فناوری‌های جدید و کاربردی مستلزم پرداخت هزینه است. از طرفی قیمت در روند فروش کلید هوشمند کنترل روشنایی در مقایسه با امکانات و مزایای مهمی که در اختیار ما می‌گذارد بسیار مناسب تعیین می‌شود.

شما با خرید کلیدهای هوشمند می‌توانید به میزان قابل توجهی در هزینه و انرژی صرفه جویی کنید؛ پس به نفع شماست که از این کلیدهای هوشمند را خریداری کنید.

علاوه بر این ها شما میتوانید آیکون مدنظر خود را با رنگ LED  با سلیقه خودتان انتخاب کنید همچنین لذت استفاده از لمس کردن سریع و راحت را فراموش نکنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *