مقالات محصول محور

دستگیره هوشمند و مزایا آن

و مزایا آن

اهمیت دستگیره هوشمند و مزایا آن 

این موقعیت را تصور کنید:

از محل کار به منزل رسیدید، دست هایتان پر از وسایل و لوازم شده است و زمانی که می خواهید درب را باز کنید، باید به دنبال دسته کلید داخل جیب یا کیف بگردید. حال تصور کنید دسته کلیدتان را جا گذاشته اید؛ چه حالی به شما دست می دهد؟

همه در این مواقع آرزو می کنند ای کاش سیستمی داشتند که می شد راحت تر درب را باز کرد و کمتر جلوی درب معطل شد. یا فرض کنید بسته یا سفارشتان زمانی ارسال میشود که داخل منزل نیستید . اگر دستگیره هوشمند داشته باشید خیلی راحت از راه دور میتونید درب را باز کنید.

قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال دقیقا همان چیزی است که تمام چالش های ذکر شده را برطرف میکند و دقیقا همان چیزی است که  شما دنبالش می گردید.

باز کردن قفل درب بدون نیاز به کلید قدیمی یک راه کار بسیار مناسب و کاربردی است. برخی از مدل های قفل هوشمند برای باز شدن تنها به ایستادن شما در مقابل درب نیاز دارند. دستگیره هوشمند نسل جدید حتی قبل از رسیدن جلوی درب و حتی از مناطق دورتر نیز قابل باز شدن و کنترل هستند.

این سبک محصولات علاوه بر ایمن تر بودن نسبت به قفل های مکانیکی؛ کارایی، راحتی و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند. در برخی از مدل ها نیز همانند دستگیره های دارای fingerprint یا اثرانگشتی شما تنها در نتیجه تماس و لمس انگشت خود با قفل می توانید درب را باز نمائید.

فرض کنید کودکی دارید که در خانه است و شما در محل کار نمیتوانید به او سر بزنید

به کسی هم کلید ندادید که به کودک سربزنید,در نتیجه اگر قفل هوشمند داشته باشید میتوانید از راه دور در را به روی اقوام خود باز کنید که به کودک سر بزنند.

انواع دستگیره های هوشمند

به طور کلی دستگیره های هوشمند و قفل دیجیتال به چند دسته تقسیم می شوند:

دستگیره های هوشمند با قابلیت تشخیص چهره .

استفاده از قفل های تشخیص چهره، دستگیره های هوشمند دوربین دار از اهمیت زیادی برخوردار است. سیستم قفل تشخیص چهره یک سیستم بسیار قوی بر پایه هوش مصنوعی است که قادر می باشد تصویر فرد را بصورت عکس، فیلم و یا الگوریتمی از اعداد شناسایی و ثبت نماید، تا به هنگام شناسایی و تطبیق هویت افراد، از داده های از پیش تعیین شده استفاده نماید. دستگیره چشمی دار یک وسیله پرکاربرد برای درب منازل است که از طریق دوربین خود قادر می باشد چهره فرد را شناسایی کند. فرد بدونه لمس دستگیره تنها با ثبت چهره خود توسط دستگیره چشمی دار قادر است درب منزل را باز نموده.

دستگیره هوشمند با اثر انگشت

دستگیره دیجیتال رمزی که بیش از 1000 نفر کاربر مختلف می توانند از آن به صورت مجزا استفاده نمایند. این محصولات با قابلیت ذخیره 200 نفر رمز و 800 نفر کارت ورود مختلف دارای بیشترین تعداد کاربر قابل ذخیره در مقایسه با دیگر محصولات می باشند. علاوه بر آن در این نوع محصول برای مواقع پرتردد مانند میهمانی ها نیز حالتی به نام مُد عبور (Passage Mode) طراحی شده که کاربران بدون نیاز به استفاده از رمز و یا کارت بدون هیچگونه دغدغه ای می توانند درب را باز و بسته نمایند. دستگیره دیجیتال رمزی یکی از بهترین مدل ها از گروه قفل هوشمند می باشند.

smart

این گروه از دستگیره ها علاوه بر قابلیت استفاده از رمز و کارت، قابلیت تعریف 100 تا 200 نفر اثر انگشت مختلف را نیز دارا می باشند. کار با قفل اثر انگشتی بسیار راحت و لذت بخش است. شما حتی می توانید تمام انگشت های خود، خانواده و یا همکارانتان را به صورت 360 درجه ذخیره کنید و مانند اسکنرهای اثرانگشت موبایل های امروزی به راحتی دستگیره اثر انگشتی را باز نمایید.

دستگیره هوشمند امنیت بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد.

شما می توانید انواع دستگیره و قفل هوشمند را در اینجا مشاهده نمایید.

دستگیره هوشمند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *