مقالات

سیستم هوشمند کابلی ارمغان

سیستم هوشمند کابلی ارمغان

معرفی سیستم هوشمند با سیم

سیستم هوشمند با سیم و بی سیم چه تفاوت هایی دارند؟ در این بخش از مقاله بعد از معرفی هر کدام از سیستم های یاد شده در نظر داریم اطلاعات ارزشمندی در مورد تفاوت آنها ارائه دهیم تا شما را در انتخاب آنها یاری دهیم با ما همراه باشید.

در ساخت خانه های هوشمند معمولا کاربران در انتخاب سیستم هوشمند با سیم و یا بی سیم دچار تردید هستند. اگر شما نیز به دنبال پاسخی برای تفاوت بین این دو سیستم هستند بایستی ابتدا با مزیت و معایب هر کدام از آنها آشنا شوید. گفتنی است که شرایط و نیازهای موجود مشخص می کند که کدام یک از آنها برای ساختمان مد نظر مناسب تر خواهد بود. در سیستم های باسیم که از آنها به عنوان سیستم های هوشمند کابلی نیز یاد می شود از سیم برای اتصال سرور و دیوایس های مختلف استفاده می شود این نوع سیستم ها چون به فضای بیشتری نیاز دارند  باید از تابلو برق استفاده شود.

نوع کابلی این محصولات اگرچه برخی از مزیت های سیستم های بی سیم را ندارد ولی استفاده از آنها اطمینان بیشتری خواهد داشت به همین دلیل برای ساختمان های در حال ساخت معمولا پیشنهاد می شود.

برای ساختمان هایی که میخواهند هوشمند سازی کابلی انجام دهند نیاز به رله باکس های ارمغان و کلید های لمسی سری اسمارت پرو دارند که به ورودی های رله باکس متصل شود و خروجی های رله باکس به تجهیزات روشنایی متصل میشود.

سیستم هوشمند سازی کابلی بدون نقص و خیلی سریع عمل میکند.

این سیستم روی اپلیکیشن تلفن همراه هم می آید و از دورترین نقاط هم میتوانید آن را کنترل کنید.علاوه بر اپلیکیشن با ریموت هم میتوانید ان را کنترل کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *