مقالات

کلید هوشمند سناریو ارمغان

کلید-هوشمند-سناریو-ارمغان

کلید هوشمند سناریو

اگر میخواهید خانه ای رویایی داشته باشید و احساس امنیت و راحتی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید در ادامه با ما همراه باشید…

کلید سناریو پذیر ارمغان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشود. امروزه با لاکچری شدن خانه‌ها استفاده از کلید هوشمند سناریو و سایر دستگاه‌های هوشمندسازی علاوه بر ظاهری مناسب باعث راحتی در عملکرد شما نیز می‌شود.

خانه هوشمند ارمغان یکی از برترین مجموعه‌های ارائه دهنده کلیدهای هوشمند سناریو است. ارمغان ضمن ارائه تمام دستورالعمل‌های لازم در خصوص استفاده صحیح از کلیدهای هوشمند سناریو، ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش 7 ساله را برای شما در نظر گرفته است تا با آرامش خاطر از این مجموعه خرید کنید.

کلید هوشمند سناریو پذیر چه کاربردی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا سطح زندگی مردم، بسیاری از افراد در تلاش‌اند که زندگی راحتی را برای خود و خانواده‌شان فراهم کنند. به خاطر وجود این مسئله مهندسین مطرح دنیا به این فکر افتادند که چه دستگاهی می‌تواند کارهای معمولی انسان‌ها را به خوبی انجام دهد و همین فکر کافی بود تا ایده کلید سناریو پذیر به ذهن‌شان برسد. بروز ایده‌های خلاقانه دیگری نظیر کلید احضار آسانسور نیز باعث راحتی زندگی انسان‌ها شد.

کلید هوشمند سناریو می‌تواند هنگامی که شما وارد خانه می‌شوید، چراغ‌ها و سیستم گرمایش یا سرمایش خانه را روشن کرده و تمام اقداماتی که قبلا خودتان انجام می‌دادید را از این پس، این دستگاه با دقت بالاتری انجام دهد؛ به عنوان مثل هنگامی که از خانه خارج می‌شوید، می‌تواند برق‌ها را خاموش کرده و پرده‌ها را کشیده و سیستم گرمایش و سرمایش را روشن یا خاموش کند. تمام این اقدامات صورت گرفته از سمت دستگاه، وابسته به دستورالعمل‌هایی است که شما برای دستگاه تعریف کرده‌اید؛ یعنی دستگاه تمام آن کاری را انجام می‌دهد که شما برایش مشخص کرده‌اید. با ظهور کلید سناریو پذیر بسیاری از جوامع مختلف در تمام دنیا از آن استقبال خوبی به عمل آوردند، این استقبال پرشور موجب شد تا مهندسین و مخترعین این دستگاه خارق العاده، انگیزه بیشتری گرفته و روی هدف‌شان متمرکزتر شوند. وجود این تمرکز باعث اختراع دستگاه‌های دیگری نظیر ترموستات هوشمند و کلید لمسی سرویس بهداشتی نیز شد.

شما با داشتن کلید سناریو میتوانید در یک ساعت مشخص تنظیم کنید که چراغ ها خود به خود روشن شوند و یا به طور مثال ساعت 11 شب تمام چراغ ها خاموش شوند و پس از 5 ساعت دوباره روشن شوند.

 

این کلید ها شامل اپلیکیشن هستند و در اپلیکیشن میتوانید قابلیت سناریو و تایمینگ کلید هارا فعال کنید.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *