مقالات

اسپیکر ساده و اسپیکر بلوتوثی ارمغان/اسپیکر سقفی

اسپیکر-ساده-و-اسپیکر-بلوتوثی-ارمغان-اسپیکر-سقفی

اسپیکر ساده

سیستم های صوتی این روزها بسیار پر طرفدارند و در بسیاری از مکان های عمومی و شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از اماکن مانند بیمارستان ها و بانک ها برای پیج کردن، در اماکنی مانند لابی هتل، رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها برای پخش موسیقی و در مساجد برای پخش اذان و صدای سخنرانی ها از بلندگوهای سقفی استفاده می شود. در منازل از بلندگوهای سقفی برای پخش موسیقی و صدای تلویزیون استفاده می شود. تصور کنید بتوانید فیلم های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت صدا ببینید و فضایی مانند سینما را به صورت اختصاصی در منزل خود ایجاد کنید یا در زمان خواب بتوانید یک آهنگ آرامشبخش را در فضای خانه پخش کنید تا خوابی راحت و آرام را تجربه کنید و یا حتی در زمان برگزاری مهمانی در منزل خود می توانید موسیقی را با بالاترین کیفیت پخش کنید تا به همه مهمانان خوش بگذرد.

بهتر است بلندگوهای سقفی را در فاصله مساوی از هر دیوار ، در امتداد طول اتاق و حداقل 2 متر از یکدیگر برای بهترین جلوه جداسازی استریو قرار دهید.

اگر بلندگوها کمتر از 2 متر از یکدیگر فاصله دارند ، ممکن است بخواهید یک بلندگوی سقفی استریو را در وسط سقف اتاق قرار دهید.

اسپیکر های موجود شرکت ارمغان:

_ اسپیکر 20 وات

_ اسپیکر 70 وات

_ اسپیکر 100 وات

_ اسپیکر 20 وات بلوتوثی

_ اسپیکر 40 وات بلوتوثی

_ اسپیکر 70 وات بلوتوثی

_ اسپیکر 100 وات بلوتوثی

چند اسپیکر سقفی در خانه نیاز داریم؟

در بیشتر موارد ,بلندگو های سقفی جفت به فروش میرسند,با هدف تنظیم آنها به عنوان یک جفت استریو چپ و راست.

یکی از مهمترین موارد در مورد صدا,سازگاری صدا است.برای فضاهای بزرگتر,احساس میکنیم سطح صدا بهتر تعادل میابد, افزودن 4 بلندگوی کوچک بهتر از2 بلندگو بزرگتر و معقولانه است.

ایا بلندگوهای سقفی به امپلی فایر احتیاج ندارند؟

خیر.بلندگوهای سقفی معمولا بلندگو های غیر فعال هستند و این بدان معنی است که آنها امپلی فایر داخلی ندارند و در عوض برق خود را از طریق کابل بلندگو که از یک امپلی فایر خارجی کار میکند,دریافت میکنند.

این امر با سیم کشی هر بلندگوی سقفی تا پایه های اتصال روی آمپر حاصل می شود.اما اسپیکر های بلوتوثی و مستر امپلی فایر داخلی دارند و کافیست با گوشی خود به اسپیکر از طریق بلوتوث متصل شوید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *